TY - GEN AU - Crespo-Almendros, Esmeralda AU - Barrio García, Salvador Del AU - Alcántara Pilar, Juan Miguel PY - 2015 SN - 2182-8466 UR - http://hdl.handle.net/10481/35284 AB - The aim of the present research is to assess which type of online promotional incentive (monetary or non-monetary) is the most effective at achieving purchase intention for airline tickets, depending on the user’s level of Internet experience... AB - El objetivo de esta investigación es conocer qué tipo de incentivo promocional online (monetario o no monetario) es el más eficaz para incrementar la intención de compra de billetes aéreos, dependiendo del nivel de experiencia con Internet que... LA - eng PB - Universidade do Algarve KW - Airlines KW - Sale promotion KW - Price discount KW - Free gift KW - Internet experience KW - Aerlíneas KW - Promoción de ventas KW - Descuento en precio KW - Regalo KW - Experiencia en Internet TI - What type of online sales promotion do airline users prefer? Analysis of the moderating role of users’ online experience level T2 - ¿Qué tipo de promoción de ventas online prefiere el usuario de aerolíneas? Análisis del efecto moderador del nivel de experiencia online ER -