TY - JOUR AU - Ramos, Carmen AU - Llobera, Miquel PY - 2010 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/31955 AB - En este artículo, parte de una investigación más amplia, se estudia el pensamiento de una universitaria alemana que estudia formación de profesores de lenguas (francés) y que asiste a un curso intensivo de español como lengua extranjera (E/LE). La... AB - This paper, as a part of a wider research, studies a German university student’s ideating about foreign language learning. She is taking a degree to become a French teacher and she is also attending an intensive Spanish course. The... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Pensamiento de aprendices KW - Aprendices KW - Conocimiento metacognitivo KW - Investigación cualitativa KW - Didáctica de lenguas KW - Learners' thinking KW - Metacognitive knowledge KW - Qualitative research KW - Language teaching TI - "Me gustó, porque era una enseñanza viva..." Creencias sobre aprendizaje de lenguas extranjeras de universitarios alemanes que aprenden español como lengua extranjera: un estudio de caso T2 - "I liked it, because her teaching was lively..." Beliefs of german students of spanish on language learning: a case study DO - 10.30827/Digibug.31955 ER -