TY - JOUR AU - Gutiérrez Díez, Francisco PY - 2010 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/31932 AB - En este trabajo se presenta una visión general de la problemática de la enseñaza/aprendizaje del ritmo inglés por hispanohablantes y se proponen soluciones fundadas en la investigación empírica de los contrastes rítmicos entre el inglés y... AB - In this paper we present an overview of the main problems involved in the teaching/learning of English rhythm to/by Spanish speakers, and propose solutions founded on both contrastive and error analysis. We think that it is pedagogically... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Prosodia KW - Interlenguaje rítmico KW - Ritmo contrastivo KW - Errores de aprendizaje rítmico KW - Enseñanza del ritmo KW - Prosody KW - Rhytmic interlenguage KW - Contrastive rhythm KW - Rhythmic errors KW - Teaching of rhythm TI - Aprendizaje/ enseñanza del ritmo inglés en la educación primaria y secundaria T2 - Teaching/ learning english rhythm in primary and secondary education DO - 10.30827/Digibug.31932 ER -