TY - JOUR AU - García-Pastor, María Dolores PY - 2009 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/31845 AB - Este trabajo presenta un estudio de aula sobre la enseñanza de verbos reflexivos como elementos lingüísticos para la expresión de rutinas diarias en español como lengua extranjera (ELE) desde un enfoque pragmático. Dicho enfoque aboga por la... AB - This paper describes a classroom-based study on the teaching of reflexive verbs as linguistic elements to express daily routines in Spanish as a foreign language (SFL) from a pragmatic perspective. This perspective advocates the learning and... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Verbos reflexivos KW - Rutinas diarias KW - Pragmática KW - Sensibilización KW - Reflexive verbs KW - Daily routines KW - Pragmatic KW - Awareness-raising TI - Rutinas en ELE: la enseñanza de verbos reflexivos desde una aproximación pragmática T2 - Routines in SFL: teaching reflexive verbs from a pragmatic approach DO - 10.30827/Digibug.31845 ER -