TY - JOUR AU - García Jiménez, Javier PY - 2007 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/31623 AB - The framework that Relevance Theory offers for the description of the internal processes involved in comprehension, and its incorporation into SLA studies by Haidl (1993), enable this author to present a range of innovatory methodological... AB - El marco que ofrece la Teoría de la Relevancia para describir los procesos internos que intervienen en la comprensión y su incorporación a los estudios de ASL por Haidl (1993) permiten a este autor presentar una serie de orientaciones... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Foreign language acquisition KW - Adquisición de lenguas KW - Relevance theory KW - Teoría de la relevancia KW - Foreign language teaching KW - Didáctica de lenguas extranjeras KW - Conscious reflection on language KW - Reflexion consciente en el uso del lenguaje KW - Motivation KW - Motivación TI - A longitudinal study on the promotion of acquisition processes in the EFL classroom: theoretical proposals and practical implications DO - 10.30827/Digibug.31623 ER -