TY - JOUR AU - Moreno Espinosa, Soraya PY - 2005 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/29863 AB - In this paper, we aim to shed light on the measurement of L2 lexical richness in the written production of primary school learners of EFL by means of a computational tool such as P_Lex (Meara & Bell, 2001). We consider it necessary to find out... AB - En este trabajo pretendemos arrojar luz sobre la evaluación de la riqueza léxica de la producción escrita de aprendices de inglés como lengua extranjera en primaria a través de una herramienta informática como P_Lex (Meara & Bell, 2001).... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - P_Lex KW - Lexical richness KW - EFL young learners KW - Computer-mediated embedded vocabulary assesment KW - Riqueza léxica KW - Inglés como lengua extranjera KW - Evaluación KW - Vocabulario KW - Ordenador TI - Can P_Lex Accurately Measure Lexical Richness in the Written Production of Young Learners of EFL? DO - 10.30827/Digibug.29863 ER -