TY - GEN AU - Zhao, Xinyi PY - 2025 SN - 1697-7467 SN - 2695-8244 UR - https://hdl.handle.net/10481/108121 AB - Este estudio examina el impacto de una intervención didáctica de tres semanas, realizada en la Universidad de Lenguas Extranjeras de Dalian (China) en las actitudes de los estudiantes hacia el uso de dramatización en la enseñanza del español como... AB - This study examines the impact of a three-week didactic intervention conducted at the Dalian University of Foreign Languages (China) on students’ attitudes toward the use of dramatization in the teaching of Spanish as a foreign language. For this... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Dramatización KW - ELE KW - Actitudes de estudiantes KW - Dramatization KW - SFL KW - Student attitude TI - El desarrollo de actitudes positivas hacia la aplicación de dramatización en el aula ELE. Un estudio con estudiantes chinos T2 - The development of positive attitudes toward the application of dramatization in the ELE classroom—a study with Chinese students DO - 10.30827/portalin.viXIV.32836 ER -