TY - GEN AU - Mashhadi, Amir AU - Validi, Mahmood AU - Kavoosi, Amene PY - 2025 SN - 1697-7467 SN - 2695-8244 UR - https://hdl.handle.net/10481/108094 AB - This study explores the impact of fanfiction writing on the English writing fluency of Iranian English as a Foreign Language (EFL) learners within a flipped classroom framework. Fifty-one female high school students aged 17–19 were randomly assigned... AB - Este estudio explora el impacto de la escritura de fanfiction en la fluidez de la escritura en inglés de estudiantes iraníes de inglés como lengua extranjera (EFL) dentro de un modelo de aula invertida. Cincuenta y una estudiantes de secundaria, de... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - English as a Foreign Language Learners KW - Fanfiction KW - Flipped Classroom KW - Estudiantes de inglés como lengua extranjera KW - Aula invertida KW - Aprendizaje de Lenguas Asistido por Tecnología TI - Empowering Iranian English as a foreign language learners in a flipped classroom: A contribution of fanfiction to improving writing fluency in English T2 - Empoderamiento de estudiantes iraníes de inglés como lengua extranjera en un aula invertida: la contribución del fanfiction a la mejora de la fluidez en la escritura en inglés DO - 10.30827/portalin.viXIII.33525 ER -