TY - GEN AU - Liu, Fangrong AU - Liu, Xinyu PY - 2025 SN - 1697-7467 SN - 2695-8244 UR - https://hdl.handle.net/10481/108090 AB - This study investigates the interrelationships among pedagogies in Technology-Assisted Language Learning, teacher-student dynamics, and perceptions of learning outcomes within the context of English as a Foreign Language education. Utilizing a... AB - Este estudio investiga las interrelaciones entre las pedagogías en el Aprendizaje de Idiomas Asistido por Tecnologías (TALL), la dinámica profesor - alumno y las percepciones de los resultados del aprendizaje en el contexto de la enseñanza del inglés... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Learning outcomes KW - Pedagogical Approach KW - Student engagement KW - Aprendizaje de idiomas asistido por tecnologías KW - Dinámica profesor - alumno KW - Enfoque pedagógico TI - Revolutionizing language education: How advanced technologies in Technology-Assisted Language Learning (TALL) are transforming teacher-student dynamics and elevating learning outcomes T2 - Revolución de la enseñanza de idiomas: Cómo las tecnologías avanzadas en el Aprendizaje de Idiomas Asistido por Tecnologías (TALL) están transformando la dinámica profesor - alumno y mejorando los resultados del aprendizaje DO - 10.30827/portalin.viXIII.32617 ER -