TY - GEN AU - Ortiz-Gómez, Marta AU - Juárez-Ramírez, Reyes AU - Solís-Campos, Adrián AU - Saldaña, David AU - Rodríguez-Ortiz, Isabel R. PY - 2025 SN - 2340-8685 UR - https://hdl.handle.net/10481/105148 AB - Deaf and hearing-impaired (DHH) readers often struggle to understand what they read. One of the high-level processes that could produce the reading gap between DHH, and hearing readers is differences in the ability to monitor comprehension. This... AB - Los lectores sordos o con discapacidad auditiva (DHH) a menudo tienen dificultades para comprender lo que leen. Entre otros aspectos, las dificultades en la capacidad de monitorizar la comprensión se consideran uno de los procesos responsables de... LA - eng PB - Universidad de Málaga KW - Intervención basada en videojuego KW - Comprensión lectora KW - Sordera KW - Videogame based intervention KW - Reading comprehension KW - Deafness TI - A Gamified Intervention Programme for Monitoring Reading Comprehension in Deaf Students T2 - Un programa de intervención gamificada para la supervisión de la comprensión lectora de estudiantes sordos DO - 10.24310/isl.20.1.2025.20424 ER -