TY - GEN AU - Pöllmann, Andreas PY - 2025 UR - https://hdl.handle.net/10481/104226 AB - Basándose en el marco conceptual de Pierre Bourdieu, este artículo presenta la noción de pluriformidad cultural y su relevancia para una educación intercultural crítica, inclusiva y equitativa. Situado en el nexo de las nociones bourdianas de habitus,... AB - Drawing on Pierre Bourdieu’s conceptual framework, this article presents the notion of cultural pluriformity and its relevance for critical, inclusive and equitable intercultural education. Located at the nexus of Bourdieu’s notions of habitus, field,... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Capital cultural KW - Pluriformidad cultural KW - Educación intercultural KW - Capital cultural KW - Cultural pluriformity KW - Intercultural Education TI - El concepto de pluriformidad cultural y su relevancia para la educación intercultural: Una perspectiva crítica desde Bourdieu T2 - The concept of cultural pluriformity and its relevance to intercultural education: A critical perspective drawing on Bourdieu DO - 10.30827/modulema/v9i/31478 ER -