Reconeixement d’emocions en alumnat amb TEA: anàlisi de la literatura Bosch Collado, Paula Marín Suelves, Diana Tornero Cabedo, Alba Trastorn del Espectre Autista Autism Spectrum Disorder Paula Bosch Collado – Universitat de València Diana Marín Suelves – Universitat de València 0000-0002-5346-8665 Alba Tornero Cabedo – Universitat de València Recepción: 03.10.2020 | Aceptado: 03.02.2021 El present article presenta una revisió bibliogràfica mitjançant la qual es pretén conéixer l’efectivitat dels programes d’intervenció destinats a afavorir el reconeixement d’emocions en alumnat amb Trastorn de l’Espectre Autista. Per a la selecció d’articles es tingueren en compte una sèrie de criteris d’inclusió i d’exclusió, així s’examinaren 22 estudis en total. En la majoria dels estudis es mostren millores en el dèficit emocional analitzat i, de vegades, es destaca una disminució en els símptomes característics del trastorn. Considerant els resultats obtinguts es fica de manifest la necessitat de realitzar intervencions d’aquest tipus per contribuir a millorar la qualitat de vida d’aquestes persones. This article is a bibliographical review through which the aim is to know the effectiveness of intervention programmes aimed at favouring the recognition of emotions in students with autism spectrum disorder. The selection of articles took into account a series of inclusion criteria and 22 studies in total were examined. In most studies, improvements in the emotional deficit analysed are shown and, sometimes, a decrease in the characteristic symptoms of the disorder is highlighted. Considering the results obtained, the need to carry out such interventions is revealed to help improve the quality of life of these people. 2021-02-05T07:19:53Z 2021-02-05T07:19:53Z 2021-02-03 journal article Bosch Collado, P., Marín Suelves, D. y Tornero Cabedo, A. (2021). Reconeixement d’emocions en alumnat amb TEA: anàlisi de la literatura. REIDOCREA, 10(11), 1-18. 2254-5883 http://hdl.handle.net/10481/66299 10.30827/Digibug.66299 cat http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ open access Atribución 3.0 España Universidad de Granada