Show simple item record

dc.contributor.authorBiedma Torrecillas, Aurora 
dc.date.accessioned2022-06-28T08:28:47Z
dc.date.available2022-06-28T08:28:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10481/75696
dc.description.abstractSe trata de un análisis comparativo de cuentos infantiles indicando las posibilidades como recurso de explotación didáctica en el aula de Educación Primaria.es_ES
dc.description.abstractThis is a comparative analysis of children's stories indicating the possibilities as a resource for didactic exploitation in the primary school classroom.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectInnovación docentees_ES
dc.subjectCuentoses_ES
dc.titleAnálisis de cuentos infantiles. Comparativa.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/submittedVersiones_ES


Files in this item

[PDF]

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España