• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Listar Porta Linguarum, Nº22, junio 2014 por financiación 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº22, junio 2014
  • Listar Porta Linguarum, Nº22, junio 2014 por financiación
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº22, junio 2014
  • Listar Porta Linguarum, Nº22, junio 2014 por financiación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar Porta Linguarum, Nº22, junio 2014 por financiación

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Order:

Results:

Now showing items 1-3 of 3

  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
      Financiación
      The research was supported by the following research grants: UFI11/06 from the University of the Basque Country (UPV/EHU), and IT-311-10 from the Basque Government. [1]
      This study has been supported by a grant offered by Payam-e- Nour University of Iran as the study sponsor in the decision to submit the paper for publication. [1]
      This work was supported by the Madrid Technical University and Madrid Regional Government (PC05/11129. IV PRICYT) [1]

        My Account

        LoginRegister

        Browse

        All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

        Servicios

        Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

        Contact Us | Send Feedback