Show simple item record

dc.contributor.authorJanela Afonso, Almerindoes_ES
dc.date.accessioned2017-02-01T10:17:41Z
dc.date.available2017-02-01T10:17:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationJanela Afonso, A. El campo de las políticas de evaluación y accountability en educación: para una reflexión más densa. Profesorado, 20(3): 1-12 (2016). [http://hdl.handle.net/10481/42599]es_ES
dc.identifier.issn1138-414X
dc.identifier.issn1989-639X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10481/44599
dc.description.sponsorshipUniversidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar. Grupo FORCE (HUM-386)es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad de Granada.es_ES
dc.relation.ispartofseriesrev203ed;
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subjectEvaluación es_ES
dc.subjectPoíticas educativases_ES
dc.titleEl campo de las políticas de evaluación y accountability en educación: para una reflexión más densaes_ES
dc.title.alternativeThe field of evaluation and accountability policies in education: for a dense reflexivityes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Files in this item

[PDF]

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License