Afficher la notice abrégée

dc.contributor.authorBazo Martínez, Plácido
dc.contributor.authorPeñate Cabrera, Marcos
dc.contributor.authorArnaiz Castro, Patricia
dc.contributor.authorGeatches, Hazel
dc.date.accessioned2014-05-07T06:58:16Z
dc.date.available2014-05-07T06:58:16Z
dc.date.issued2007-01
dc.identifier.citationBazo, P.; et al. A statistical analysis of achievement in self-study summer books. Porta Linguarum, 7: 57-74 (2007). [http://hdl.handle.net/10481/31602]es_ES
dc.identifier.issn1697-7467
dc.identifier.otherD.L.: GR 43-2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10481/31602
dc.description.abstractIn this article we present all the results obtained from our research based on the use of self-study books. In a previous report we outlined the way pupils and parents used the holiday books, whereas in this article we will focus our attention on the evaluation of the activities done by the students during their summer holidays. We will, in particular, analyse the results obtained by pupils from state and private schools, by boys and girls and by second and third cycle pupils.es_ES
dc.description.abstractEn el presente artículo exponemos todos los resultados obtenidos en una investigación que tuvo como objetivo estudiar el uso de los cuadernos de verano de inglés en primaria. En un informe publicado anteriormente presentamos el uso dado a estos cuadernos de vacaciones por los alumnos y padres, pero ahora vamos a prestar especial atención a los resultados obtenidos al evaluar las actividades realizadas. En particular, comparamos estadísticamente los resultados obtenidos por el alumnado de colegios públicos y privados, por los chicos y las chicas, y por el alumnado del segundo y tercer ciclo de primaria.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherUniversidad de Granadaes_ES
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Licensees_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es_ES
dc.subjectEnglish as a foreign languagees_ES
dc.subjectInglés lengua extranjeraes_ES
dc.subjectSelf-study summer bookses_ES
dc.subjectCuadernos de vacacioneses_ES
dc.subjectPrimary educationes_ES
dc.subjectEducación primariaes_ES
dc.subjectStatistical analysises_ES
dc.subjectAnálisis estadísticoes_ES
dc.titleA statistical analysis of achievement in self-study summer bookses_ES
dc.typejournal articlees_ES
dc.rights.accessRightsopen accesses_ES
dc.identifier.doi10.30827/Digibug.31602


Fichier(s) constituant ce document

[PDF]

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License