Show simple item record

dc.contributor.advisorLozano Salmerón, Asunción en_US
dc.contributor.authorMartínez Rossi, Sandraen_US
dc.contributor.otherUniversidad de Granada. Departamento de Pinturaen_US
dc.date.accessioned2009-11-11T08:17:09Z
dc.date.available2009-11-11T08:17:09Z
dc.date.issued2008en_US
dc.date.submitted2008en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10481/2040
dc.description.sponsorshipTesis Univ. Granada. Departamento de Pintura. Leída el 13 de noviembre de 2008en_US
dc.format.mimetypeapplication/pdfen_US
dc.language.isoesen_US
dc.publisherGranada: Universidad de Granadaen_US
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subjectArte moderno en_US
dc.subjectPiel en_US
dc.subjectAculturación en_US
dc.subjectTatuajes en_US
dc.titleLa piel como superficie simbólica. Procesos de transculturación en el arte contemporáneoen_US
dc.typedoctoral thesisen_US


Files in this item

[PDF]

This item appears in the following Collection(s)

  • Tesis
    Tesis leídas en la Universidad de Granada

Show simple item record

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License