Show simple item record

dc.contributor.authorDomingo Segovia, Jesús 
dc.date.accessioned2011-11-17T07:34:43Z
dc.date.available2011-11-17T07:34:43Z
dc.date.issued2011-11-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10481/18604
dc.description.abstractEste módulo aporta fundamentos teóricos y líneas de investigación que permitan abordar el asesoramiento en educación para hacer más intercultural y equitativo el currículum y el funcionamiento de la escuela. Se justifica el enfoque en el nuevo escenario de complejidad, diversidad y creciente multiculturalidad, con riesgos de aumento de las desigualdades y los riesgos de exclusión o alienación en educación. Propone enfoques biográfico-narrativos para comprender y actuar con una perspectiva de emancipación desde la interculturalidad y la dignidad.en_US
dc.description.abstractThis module provides theoretical and research lines that will address education advice to make intercultural and equitable curriculum and school performance. Approach is warranted in the new stage of complexity, diversity and growing interculturalism, with risks increasing inequality and the risk of exclusion or alienation in education. Proposes biographical narrative approaches to understand and act with the prospect of emancipation from multiculturalism and dignity.en_US
dc.description.sponsorshipIAEen_US
dc.language.isospaen_US
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subjectInterculturalidaden_US
dc.subjectInterculturalen_US
dc.subjectAsesoramientoen_US
dc.subjectCouselingen_US
dc.subjectApoyoen_US
dc.subjectAdvisingen_US
dc.subjectSupporten_US
dc.subjectImprovementen_US
dc.titleAsesoramiento y currículum intercultural: Marco teórico, modelos y líneas de investigaciónen_US
dc.title.alternativeIntercultural couseling: Theoretical framework, models and lines of researchen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheren_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US


Files in this item

[PDF]

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License