español
español
English
français
español
English
français
Listar Volumen 6 por financiación
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
Volumen 6
Listar Volumen 6 por financiación
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
Volumen 6
Listar Volumen 6 por financiación
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Listar Volumen 6 por financiación
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Ir
Orden:
ascendente
descendente
Resultados:
5
10
20
40
60
80
100
Modificar
Mostrando ítems 1-2 de 2
ascendente
descendente
5
10
20
40
60
80
100
Financiación
This article is a result of research programs funded by the Social Sciences and Humanities Research Council of Canada (SSHRC/CRSH).
[1]
This paper has been partially supported by the Portuguese Foundation for Science and Technology (FCT) and is part of the research project “Mathemati-cal knowledge for teaching with respect to problem solving and reasoning” (EDU2009-09789), General Directorate for Research and Management of Na-tional Plan I+D+I, Ministry of Science and Innovation of Spain.
[1]
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales