• français 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
DPED - Artículos 
  •   Accueil de DIGIBUG
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Departamento de Pedagogía
  • DPED - Artículos
  •   Accueil de DIGIBUG
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Departamento de Pedagogía
  • DPED - Artículos
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

DPED - Artículos (71)

Parcourir par

Par date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciación

Rechercher dans cette collection :

 

Soumissions récentes

  • Higher Education Students’ Perception of the E-Portfolio as a Tool for Improving Their Employability: Weaknesses and Strengths 

    Gutiérrez Santiuste, Elba (2022-05-03)
  • Academic integrity policies against assessment fraud in postgraduate studies: An analysis of the situation in Spanish universities 

    Cerdà Navarro, Antoni; Curiel Marín, Elvira (2022-03-24)
  • Evidence of the application of didactics in the classrooms, after training on fine psychomotricity provided to early childhood education teachers 

    Roz Faraco, Carmen Cecilia; Martínez Heredia, Nazaret (2022-03-31)
  • Participación Política y Educación de las Mujeres durante la Dictadura de Primo de Rivera: las Asambleístas 

    Grana Gil, Isabel; Robles Sanjuán, Victoria (2022-02-23)
  • El papel educativo de los himnos de Europa en el desarrollo de un nacionalismo étnico 

    Muñoz Galiano, Inés María; González García, Erika; Beas Miranda, Miguel (2022-01-01)

Más

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Parcourir

Tout DIGIBUGCommunautés et CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciaciónCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciación

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom