TY - JOUR AU - Menárguez Sarabia, Rocío AU - Nicolás, Florentina AU - Roca de Larios, Julio PY - 2012 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/30917 AB - Although teacher feedback is generally considered to play an important role in the development of students’ writing abilities, recent research is increasingly showing that its effectiveness very much depends on how well it matches students’ concerns.... AB - Aunque los comentarios escritos y las correcciones de los profesores se consideran recursos didácticos importantes para que los estudiantes puedan desarrollar adecuadamente su habilidad escritora, estudios recientes demuestran que la efectividad de... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Self-monitoring KW - Annotations KW - Secondary school students KW - Proficiency leve KW - L2 writing KW - Monitorización KW - Anotaciones KW - Estudiantes de secundaria KW - L2 KW - Escritura de segundas lenguas TI - Self-Monitoring in L2 writing by spanish secondary school students T2 - Automonitorización en la escritura de una lengua extranjera por estudiantes españoles de secundaria DO - 10.30827/Digibug.30917 ER -