TY - JOUR AU - Navarro Rincón, Antonia PY - 2014 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/30486 AB - Este artículo expone un estudio comparado en perspectiva metodológico-didáctica, realizado a partir de una investigación sobre programas de enseñanza de idiomas para sordos, publicados en España y Francia, entre los siglos xvii y xx. Con ese fin, se... AB - This article presents a comparative study with a methodological-didactic perspective carried out from a piece of research related to languages teaching syllabus addressed to deaf people, and published in Spain and France from the 17th to the 20th... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Sordos KW - Metodología didáctica KW - Idiomas KW - Programas KW - Deaf people KW - Didactic methodology KW - Languages teaching KW - Syllabi KW - Historia KW - History KW - España KW - Francia KW - Spain KW - France TI - La metodología didáctica de enseñanza de idiomas en programas para sordos: un estudio comparado en España y Francia (XVII-XX) T2 - The didactic methodology of language teaching in the syllabi for deaf students: a contrastive study in Spain and France (xvii-xx) DO - 10.30827/Digibug.30486 ER -