español
español
English
français
español
English
français
Envíos recientes
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Envíos recientes
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Envíos recientes
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
2.-Revistas: Envíos recientes
Mostrando ítems 1-5 de 13012
Do emotional regulation behaviors matter in EFL teachers' professional development? A process model approach
Li, Shengji
;
Akram, Huma
(
2023-12-22
)
Understanding tertiary EFL teacher learning and identity development: a cultural-historical activity theory perspective
Li, Xia
;
Xu, Jinfen
(
2023-12-22
)
Reducing the rate of attrition among Chinese English teachers: the role of professional identity and self-efficacy
Yang, Hongwu
;
Wang, Aigui
(
2023-12-22
)
A phenomenological inquiry into prospective EFL teachers’ perceived sense of belonging in school placement
Ünsal-Görkemoğlu, Büşra
;
Solhi, Mehdi
(
2023-12-22
)
Co-teaching among English pre-service teachers for integrated STEAM+CLIL education
Sanz de la Cal, Esther
;
Ortiz Revilla, Jairo
;
Alonso-Centeno, Almudena
;
Greca, Ileana María
(
2023-12-22
)
Buscar en DIGIBUG
Esta comunidad
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta comunidad
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales