TY - JOUR AU - Pavón Vázquez, Víctor AU - Prieto Molina, Marta AU - Ávila López, Javier PY - 2015 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/53756 AB - Task-based learning is a methodological strategy which can be of use in the integrated learning of language and subject matter, and its appropriateness for CLIL has been reported in different contexts (Cendoya & di Bin, 2010; Escobar &... AB - La enseñanza por tareas constituye una herramienta pedagógica adecuada para la enseñanza integrada de lengua y contenidos (AICLE), y su efectividad ha sido demostrada en diferentes contextos (Cendoya y di Bin, 2010; Escobar y Sánchez, 2009; Poisel,... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - CLIL KW - Task-based approach KW - Interaction KW - Cooperative learning KW - Communicative competences KW - Language school KW - AICLE KW - Aprendizaje por tareas KW - Interacción KW - Aprendizaje cooperativo KW - Competencia comunicativa KW - Centro de idiomas TI - Perceptions of Teachers and Students of the Promotion of Interaction Through Task-Based Activities in CLIL T2 - La visión del profesorado y alumnado sobre el uso de la interacción mediante el uso de tareas en AICLE DO - 10.30827/Digibug.53756 ER -