TY - JOUR AU - Tamayo Lorenzo, Susana PY - 2017 SN - 1138-414X SN - 1989-639X UR - http://hdl.handle.net/10481/47516 AB - Los datos de prevalencia indican que es fácil encontrar, al menos, un alumno con dificultades de tipo de disléxico en cada aula, de ahí la importancia del conocimiento de estas dificultades. Se realiza una aproximación conceptual, superando los... AB - Prevalence data indicate that it is easy to find, at least, one student with any types of dyslexia disability in each classroom, hence the importance of knowing these difficulties. A conceptual approximation is carried out, getting beyond the... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Déficit fonológico KW - Déficit visual KW - Dificultades de aprendizaje de la lectura KW - Dislexia KW - Retraso lector KW - Dyslexia KW - Phonological deficit KW - Reading acquisition difficulty KW - Reading delay KW - Visual deficit TI - La dislexia y las dificultades en la adquisición de la lectoescritura T2 - Dyslexia and difficulties in acquisition of reading and writing skills ER -