TY - JOUR AU - Díaz López, María Isabel AU - Pérez García, Purificación PY - 2016 SN - 2171-9098 UR - http://hdl.handle.net/10481/47013 AB - El presente trabajo es fruto de una investigación que partió del estudio pormenorizado sobre la evolución de la normativa referente a las Enseñanzas de Música en la Comunidad Autónoma de Andalucía hasta hoy en día. Actualmente, el sistema educativo... AB - The current work is the result of a research that started from the detailed study on the evolution of the regulations regarding about Music Education in the Autonomous Community of Andalusia to the present. Nowadays, the education system is... AB - 该研究是一项根据安达卢西亚大区所实施的音乐教学法规演变详细研究,所进行的学术研讨。目前,由 LEA 监管该教学体系,假设该学习方式为第一学年及第二学年的分组练习起到了重要性作用。在对双簧管专业的教师资料进行深入分析后,该研究指出了在基础教学的两个前期课程中,双簧管专业进行分组练习过程中的实践方法论。 LA - spa PB - Universidad de Castilla-La Mancha. Facultad de Educación de Albacete KW - Oboe KW - Práctica en grupo KW - Aprendizaje significativo KW - Propuesta metodológica KW - Group practice KW - Significant learning KW - Methodological proposal KW - 双簧管 KW - 分组联系 KW - 有意义的学习 KW - 方法论 TI - Otro enfoque metodológico para la clase de instrumento: La práctica grupal T2 - Another methodological approach for the instrument class: The group practice DO - 10.18239/ensayos.v31i1.919 ER -