TY - GEN AU - Canter, Claudia AU - Etchegaray, Silvia C. PY - 2017 SN - 978-84-617-9047-0 UR - http://hdl.handle.net/10481/45408 AB - Este trabajo tiene como propósito esencial aportar a la construcción de un marco de referencia institucional que ayude a determinar el grado de idoneidad epistémica de procesos de enseñanza vinculados al abordaje de las estructuras algebraicas en la... AB - The essential purpose of this paper is contributing to the construction of an institutional reference frame that helps determining the epistemic suitability degree of teaching processes related to approaching algebraic structures in the initial... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Idoneidad epistémica KW - Procesos algebraicos KW - Objetos algebraicos KW - Niveles de algebrización KW - Formación KW - Profesores KW - Epistemic suitability KW - Algebraic processes KW - Algebraic objects KW - Levels of algebrization KW - Teacher KW - Training TI - Análisis ontosemiótico de un texto de Lagrange sobre la teoría algebraica de ecuaciones T2 - Onto-semiotic analysis of a Lagrange text on the algebraic theory of equations ER -