TY - JOUR AU - Pegalajar Palomino, María del Carmen PY - 2015 SN - 1989-9572 UR - http://hdl.handle.net/10481/39371 AB - Este trabajo pretende describir las actitudes de estudiantes del Grado de Educación Infantil y Primaria hacia el uso de las TIC para el desarrollo de prácticas inclusivas. En el estudio han participado 231 estudiantes del Grado de Educación Infantil y... AB - This paper aims to describe the perceptions of prospective Childhood and Primary Education teachers to the use of ICT for the development of inclusive practices. In the study, it has involved 231 students from grade school and Primary Education of the... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Tecnologías de la información y la comunicación KW - Information and communications technology KW - Inclusión KW - Necesidades Específicas de Apoyo Educativo (NEAE) KW - Docente KW - Diversidad KW - Inclusion KW - Specific Needs of Educational Support (SNES) KW - Teaching KW - Diversity TI - Educación inclusiva y TIC: análisis de actitudes en futuros docentes T2 - Inclusive education and ICTs: future teacher’s attitudes analysis ER -