TY - JOUR AU - Ros Garrido, Alicia PY - 2015 SN - 2254-5883 UR - http://hdl.handle.net/10481/35121 AB - La finalidad del artículo es proporcionar una propuesta metodológica para facilitar la comprensión, la valoración y poder discernir los enfoques de la enseñanza propuestos por Fenstermacher y Soltis (1998). En primer lugar se hace referencia a... AB - The purpose of the article is to provide a methodology to facilitate the understanding, evaluation and to discern the teaching approaches proposed by Fenstermacher and Soltis (1998). First, several ways of conceiving and classifying the theories of... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Teorías educativas KW - Preparación del profesorado KW - Enseñanza KW - Educational theories KW - Teacher training KW - Teaching TI - Una propuesta práctica para entender, valorar y discernir los enfoques de la enseñanza T2 - A Practical Proposal for Understanding, Evaluating and Discerning the Approaches to Teaching DO - 10.30827/Digibug.35121 ER -