TY - JOUR AU - Heidari-Shahreza, Mohammad Ali AU - Dabaghi, Azizollah AU - Kassaian, Zohreh PY - 2012 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/31975 AB - The present study explored the effects of task complexity on the occurrence of language-related episodes during learner-learner interaction of 40 EFL students. Task complexity was manipulated using two factors: (1) reasoning demands; and (2) number of... AB - El presente estudio exploró los efectos de la complejidad de la tarea en el uso de episodios relacionados con el lenguaje en la interacción alumno-alumno de 40 estudiantes de inglés como lengua extranjera. La complejidad de la tarea fue manipulada... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Task complexity KW - Learner-learner interaction KW - EFL learners KW - Language-related episodes KW - Complejidad de tareas KW - Interacción alumno-alumno KW - Estudiantes de inglés como lengua extranjera KW - Episodios relacionados con la lengua TI - The effects of manipulating task complexity on the occurrence of language-related episodes during learner-learner interaction T2 - Efectos de la manipulación de la complejidad de la tarea en el uso de episodios lingüísticos durante la interacción entre el alumnado DO - 10.30827/Digibug.31975 ER -