TY - JOUR AU - Morata, Marisa AU - Coyle, Yvette PY - 2012 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/31968 AB - The present study examines the language used by a Spanish secondary school teacher of English. Taking as a basic premise that exposure to the foreign language is conducive to language learning, transcripts of classroom discourse were analysed to... AB - Este estudio se centra en el uso del lenguaje por parte de una profesora de inglés de secundaria. Partiendo de la idea de que la exposición a un idioma extranjera facilita el aprendizaje del mismo, se analizaron transcripciones del discurso de aula... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - L1 KW - Target language use KW - Teacher discourse KW - Pedagogical functions KW - Lengua extranjera KW - Discurso del profesor KW - Funciones pedagógicas TI - Teaching english through spanish: a secondary school EFL teachers`s language choices in the foreign language classroom T2 - La enseñanza del inglés a través del español: las elecciones lingüísticas del profesorado de idioma en el aula de lengua extranjera DO - 10.30827/Digibug.31968 ER -