TY - JOUR AU - Escobar Urmeneta, Cristina AU - Sánchez Sola, Antonio PY - 2009 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/31835 AB - This paper presents the results of a pre-experimental study into language learning in inclusive Content and Language Integrated Learning (CLIL) classrooms at secondary school, in which Science content was taught in English. The... AB - Este trabajo presenta los resultados de un estudio pre-experimental sobre aprendizajes lingüísticos en aulas inclusivas de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) de secundaria, donde se impartieron contenidos de Ciencias... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Content and language integrated learning (CLIL) KW - Foreign language learning KW - Inclusive classroom KW - Science KW - Cooperation KW - Fluency KW - Lexical repertoire KW - Semi-immersion (SI) KW - Tasks KW - Aprendizaje integrado de contenidos y lengua (AICLE) KW - Aprendizaje de lengua extranjera KW - Aula inclusiva KW - Ciencias naturales KW - Cooperación KW - Fluidez KW - Repertorio léxico KW - Semi-inmersión (SI) KW - Tareas TI - Language learning through tasks in a content and language integrated learning (CLIL) science classroom T2 - Aprendizaje por tareas de lenguas extranjeras en la clase de ciencias a travé del AICLE DO - 10.30827/Digibug.31835 ER -