TY - JOUR AU - Álvarez Álvarez, Carmen PY - 2011 SN - 0214-7564 UR - http://hdl.handle.net/10481/15102 AB - En el artículo se plantea cómo se ha desarrollado un estudio etnográfico sobre el diálogo como estrategia de educación en valores cívicos en un aula de Educación Primaria. Para ello, en primer lugar, la autora plantea la dificultad que implica... AB - The article discusses how it has developed an ethnographic study on dialogue as an approach to imparting civic values in a primary school. To do so, the author first raises the difficulty of investigating this matter, i.e. the complexity involved, and... LA - spa PB - Pedro Gómez KW - Etnografía KW - Valores KW - Educación Primaria KW - Diálogo KW - Ethnography KW - Values KW - Primary education KW - Dialogue TI - Implicaciones del método etnográfico en un estudio sobre el diálogo como método de educación en valores T2 - Implications of the ethnographic method in a study on dialogue as a method of education in values DO - 10.30827/Digibug.15102 ER -