Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/695

Title: Física y dibujos animados: una estrategia de alfabetización científica y audiovisual de la educación secundaria
Authors: Vílchez-González, José Miguel
Direction: Perales Palacios, Francisco Javier
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Issue Date: 2005
Submitted Date: 2005
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales.
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Física
Dibujos animados
Educación secundaria
Alfabetización visual
URI: http://hdl.handle.net/10481/695
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
15487362.pdf3.48 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada