Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/684

Title: Análisis de las creencias epistemológicas, concepciones y enfoques de aprendizaje de los futuros profesores
Authors: Rodríguez Rodríguez, Lourdes
Direction: Cano García, Francisco
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
Issue Date: 2005
Submitted Date: 2005
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación. Leída el 13 de julio de 2005
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Psicopedagogía
Psicología evolutiva
Personal docente
Aprendizaje y enseñanza
URI: http://hdl.handle.net/10481/684
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
15480112.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada