Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/6651

Title: The teaching of writing to english language learners (ELLs) using multiple intelligences theory and cooperative strategies
Authors: García Garrido, María Isabel
Direction: Linde López, Ángeles
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Filología Inglesa
Issue Date: 2010
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Filología Inglesa. Leída el 16 de julio del 2010
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Filología inglesa
Estudio y enseñanza
URI: http://hdl.handle.net/10481/6651
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18920913.pdf51.22 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada