Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/646

Title: Metodología de extracción de conocimiento para modelado de comportamiento del consumidor mediante sistemas difusos genéticos y su aplicación a mercados electrónicos basados en Internet
Other Titles: Knowledge discovery methodology for consumer behaviour modelling by genetic fuzzy systems and its application to internet-based electronic markets
Authors: Martínez-López, Francisco José
Direction: Casillas Barranquero, Jorge
Martínez López, Francisco José
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Organización de Empresas
Issue Date: 2005
Submitted Date: 2005
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Organización de Empresas. Leída el 27 de junio de 2005
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Description: Doctorado europeo
Keywords: Sistemas de información
Modelado
Empresas
Análisis de mercado
Internet
Sistemas difusos
URI: http://hdl.handle.net/10481/646
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
15452396.pdf6.51 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada