Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/4966

Title: Las percepciones sectorizadas del alumnado de Educación Secundaria Obligatoria sobre la orientación y la acción tutorial en los I.E.S. de Granada
Authors: Torres Barragán, María de las Nieves
Direction: Torres Martín, César
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar
Issue Date: 2010
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar. Leída el 22 de abril de 2010
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Administración escolar
Educación secundaria
URI: http://hdl.handle.net/10481/4966
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18707130.pdf9.91 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada