Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/4959

Title: Los efectos de los trastornos lingüísticos (lenguaje escrito) sobre el rendimiento académico del alumnado de primaria en Jordania
Authors: Qasem Radwan Al-Shboul, Omar
Direction: Lorenzo Delgado, Manuel
Ramírez Castillo, María Aurelia
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar
Issue Date: 2010
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar. Leída el 8 de abril de 2010
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Trastornos
Niños
Rendimiento académico
URI: http://hdl.handle.net/10481/4959
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18705388.pdf4.69 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada