Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
2.-Revistas >
Trabajo Social Global - Global Social Work >
Vol 7, Nº 12 (2017) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/47030

Title: Reseña: Estepa Maestre, F. (2017). Las Rentas Mínimas de Inserción. Una aproximación sociológica al “Programa de Solidaridad de los andaluces” en la provincia de Cádiz. (Tesis doctoral). Universidad de Cádiz, Jerez de la Frontera (España)
Other Titles: Book review: Estepa Maestre, F. (2017). The Minimum Insertion Income. A sociological approach to the “Solidarity Program of Andalusians” in the province of Cadiz. (PhD Tesis). Cadiz University, Jerez de la Frontera (Spain)
Authors: Hernández Lafuente, Pedro
Issue Date: 23-Jun-2017
Publisher: Universidad de Granada. Departamento de Trabajo Social y Servicios Sociales
Description: Accesible en: http://revistaseug.ugr.es/index.php/tsg/article/view/5968/pdf
Series/Report no.: TSG, Vol. 7;12
Keywords: Reseña
Tesis doctoral
URI: http://hdl.handle.net/10481/47030
ISSN: 2013-6757
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Hernández Lafuente, P. Reseña: Estepa Maestre, Francisco (2017). Las Rentas Mínimas de Inserción. Una aproximación sociológica al “Programa de Solidaridad de los andaluces” en la provincia de Cádiz. (Tesis doctoral). Universidad de Cádiz, Jerez de la Frontera (España). Trabajo Social Global. Revista de Investigaciones en Intervención Social, 7(12):149-153 (2017). [http://hdl.handle.net/10481/47030]
Appears in Collections:Vol 7, Nº 12 (2017)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
TSG V7_N12_8 RESENA Hdez La Fuente.pdf473.4 kBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada