Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
3.-Docencia >
Proyectos Fin de Grado >
PFG - Facultad de Ciencias de la Educación >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/46364

Title: Interpretación de las fracciones por alumnos de 5.º de primaria
Authors: González Fernández, María
Issue Date: 12-May-2017
Submitted Date: Jun-2016
Sponsorship: Universidad de Granada. Facultad de Ciencias de la Educación. Grado en Educación Primaria No Bilingüe
Keywords: Educación primaria
Fracciones
Conocimiento
Repartir
Knowledge
Partitioning
Fractions
Primary education
URI: http://hdl.handle.net/10481/46364
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:PFG - Facultad de Ciencias de la Educación

Files in This Item:

File Description SizeFormat
GONZÁLEZ_FERÁNDEZ_MARÍA.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada