Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
3.-Docencia >
Proyectos Fin de Grado >
PFG - Facultad de Ciencias de la Educación >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/46196

Title: Influencia de la práctica de mindfulness en los procesos atencionales del alumnado de Educación Primaria
Authors: Tomás Martínez, Iván
Issue Date: 5-May-2017
Submitted Date: Jun-2016
Abstract: Nuestro objetivo es averiguar si la práctica del Mindfulness aumenta la capacidad de atención en los niños/as de 4º de educación primaria.
Sponsorship: Universidad de Granada. Facultad de Ciencias de la Educación. Grado en Educación Primaria no Bilingüe
Keywords: Proceso de atención
Educación primaria
Meditación
Vida cotidiana
Desarrollo personal
Attentional processes
Primary education
Meditation
Everyday life
Mindfulness
Personal development
URI: http://hdl.handle.net/10481/46196
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:PFG - Facultad de Ciencias de la Educación

Files in This Item:

File Description SizeFormat
TomasMartinez_TFGMindfulness.pdf17.18 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada