Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Proyectos Fin de Máster >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/42830

Title: Autorretrato y contexto desde una perspectiva A/r/tográfica. Proyecto de intervención en el I.E.S "Los Neveros", Granada
Other Titles: Selfportrait and context from an A/r/tographyc view. Research project in I.E.S. "Los Neveros", Granada
Authors: Barredo de Valenzuela Gómez, María
Direction: Álvarez Rodríguez, María Dolores
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
Issue Date: 6-Oct-2016
Abstract: Investigación a/r/tográfica hecha en el I.E.S Los Neveros en Huétor Vega, Granada. En la que, a través de la educación y la fotografía podemos observar un retrato del micromundo que constituye el periodo educativo que es la educación secundaria obligatoria. De forma que podemos obervar la vida diaria de los alumnos que han participado con sus propias fotografías.
A/r/tographyc research elaborated in Los Neveros college from Huetor Vega, Granada. In wich, through photography and education, we can see an image about the microworld that is the spanish educative period of obligatory secondary school. So we can observe diary life of the students who have participated with their own photographys.
Sponsorship: Universidad de Granada. Master en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas. Especialidad: Dibujo
Keywords: Autorretrato
Arte
Fotografía
Educación secundaria
Educación artística
Educación
Adolescencia
Secondary school
Selfportrait
Education
Art
Photography
Adolescence
URI: http://hdl.handle.net/10481/42830
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Proyectos Fin de Máster

Files in This Item:

File Description SizeFormat
BarredoValenzuela_Autorretrato.pdf7.82 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada