Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
5.-Documentos Institucionales >
BOUGR: Boletín Oficial de la UGR >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/40865

Title: ACG102/6c: Máster Universitario en Tecnologías para la Investigación de Mercados y Marketing.
Authors: Universidad de Granada
Issue Date: 12-Feb-2016
Abstract: Aprobación del título de Máster Universitario en Tecnologías para la Investigación de Mercados y Marketing. Aprobado en la sesión ordinaria de Consejo de Gobierno de 29 de enero de 2016
Publisher: Universidad de Granada
Series/Report no.: BOUGR 102;ACG102/6c
Keywords: Universidad de Granada
Universidades
Administración universitaria
Máster Universitario en Tecnologías para la Investigación de Mercados y Marketing
Máster universitario
URI: http://hdl.handle.net/10481/40865
ISSN: 2173-1608
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:BOUGR: Boletín Oficial de la UGR

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ACG1026c.pdf293.56 kBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada