Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
2.-Revistas >
Journal for Educators, Teachers and Trainers >
Vol. 5.2 (2014) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/39343

Title: Nuevas agendas de formación de formadores y nuevos intereses de investigación educativa
Other Titles: New agendas for teacher´s training and new educational research interests
Authors: Fernández Cruz, Manuel
Issue Date: 2014
Abstract: Aunque haya acuerdo en que los programas de formación de profesorado deban mejorar, no hay acuerdo sobre cómo, porqué y para qué principios educativos. Las continuas llamadas a la reforma de los sistemas de formación docente tienen distinta procedencia histórica y persiguen distintos objetivos. Algunas se conciben como estrategias de control político de la enseñanza en tanto que otras representan a los movimientos de lucha constante por la autonomía profesional y por la equidad.
Publisher: Universidad de Granada
Description: Editorial
Keywords: Formación de formadores
Teacher's training
Educación
Education
URI: http://hdl.handle.net/10481/39343
ISSN: 1989-9572
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Fernández Cruz, M. (2014). Nuevas agendas de formación de formadores y nuevos intereses de investigación educativa. Editorial. Journal for Educators, Teachers and Trainers, Vol. 5(2), pp. 6–11. [http://hdl.handle.net/10481/39343]
Appears in Collections:Vol. 5.2 (2014)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
V5_Editorial.pdf164.03 kBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada