Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/35170

Title: Democracia, participación y negociación en el aula de música: una propuesta de investigación-acción
Authors: Ibáñez Luque, Luis
Direction: Aróstegui Plaza, José Luis
Padua Arcos, Daniela
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
Issue Date: 2014
Submitted Date: 19-Sep-2014
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Música
Educación en valores
Política educativa
Pedagogía
Ética
UDC: 78
37.043
58
URI: http://hdl.handle.net/10481/35170
ISBN: 9788490833445
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Ibáñez Luque, L. Democracia, participación y negociación en el aula de música: una propuesta de investigación-acción. Granada: Universidad de Granada, 2014. 639 p. [http://hdl.handle.net/10481/35170]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
24361434.pdf32.27 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada