Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/35131

Title: Actuación de los tutores y su relación con el proceso de aprendizaje de los profesores de matemáticas en un programa de formación
Authors: Arias Soto, Marlene
Direction: Gómez Guzmán, Pedro
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática
Issue Date: 2014
Submitted Date: 15-Oct-2014
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Matemáticas
Tutores y tutoría (Enseñanza)
Formación profesional de profesores
UDC: 37.02
51
5803
URI: http://hdl.handle.net/10481/35131
ISBN: 9788490832592
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Arias Soto, M. Actuación de los tutores y su relación con el proceso de aprendizaje de los profesores de matemáticas en un programa de formación. Granada: Universidad de Granada, 2014. 221 p. [http://hdl.handle.net/10481/35131]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
24365774.pdf23.52 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada