Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/3479

Title: Progresiones de aprendizaje en el área del enlace químico. Análisis de coherencia entre capacidades de los estudiantes y las representaciones usadas en los libros de texto
Authors: Matus Leites, Marta Liliana
Direction: Benarroch Benarroch, Alicia
Nappa, Nora
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Issue Date: 2009
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales. Leída el 7 de diciembre de 2009
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Estudio y enseñanza
Química
Libros de texto
URI: http://hdl.handle.net/10481/3479
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18513773.pdf7.75 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada