Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/34743

Title: Validez del potencial de aprendizaje para predecir el ajuste educativo de niños preescolares pertenecientes a diversos contextos culturales: un estudio longitudinal
Other Titles: The validity of learning potential for predicting educational adjustment in preschoolers from different cultural bachgrounds: a longitudinal study
Authors: Mata-Sierra, Sara
Direction: Calero García, María Dolores
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Personalidad, Evaluación y Tratamiento Psicológico
Issue Date: 2014
Submitted Date: 5-May-2014
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Personalidad, Evaluación y Tratamiento Psicológico
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Aprendizaje
Educación infantil
Pedagogía
Emigración e inmigración
España
Política educativa
UDC: 159.9
61
URI: http://hdl.handle.net/10481/34743
ISBN: 978-84-9083-084-0
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Mata Sierra, S. Validez del potencial de aprendizaje para predecir el ajuste educativo de niños preescolares pertenecientes a diversos contextos culturales: un estudio longitudinal. Granada: Universidad de Granada, 2014. 193 p. [http://hdl.handle.net/10481/34743]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
23798634.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada