Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/34659

Title: Los dispositivos tecnológicos cotidianos como objetos de enseñanza: estudio de la problemática inherente a su elebaoración como materiales de aula
Authors: Torres-Gil, Antonio Jesús
Direction: Fernández-González, Manuel
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Issue Date: 2014
Submitted Date: 15-Sep-2014
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Innovación educativa
Tecnología educativa
Educación
Pedagogía
Educación secundaria
Equipos y material
Enseñanza
UDC: 37.017
58
URI: http://hdl.handle.net/10481/34659
ISBN: 978-84-9083-225-7
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Torres Gil, A.J. Los dispositivos tecnológicos cotidianos como objetos de enseñanza: estudio de la problemática inherente a su elaboración como materiales de aula. Granada: Universidad de Granada, 2014. 348 p. [http://hdl.handle.net/10481/34659]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
24185309.pdf11.3 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada